16 czerwca, 2024

Mój Styl Blog

Jak żyć zdrowo, co warto kupić a co nie?

Jak zorganizować ślub jak z bajki?

O ślubie rodem z najpiękniejszych baśni marzy niemalże każda kobieta. Jednak zorganizowanie tego rodzaju przedsięwzięcia nie jest łatwym zadaniem. Wybór odpowiedniego miejsca, wystrój sali, oprawa muzyczna czy w końcu menu, pozwalające poczuć się jak na prawdziwym balu – wszystko to wymaga sporo zaangażowania, ale również i… doświadczenia. Takie z kolei oferują profesjonalni wedding plannerzy. Chcesz zorganizować ślub jak z bajki? Podpowiadamy, jak to zrobić!

Od czego rozpocząć organizację ślubu?

Planowanie ślubu warto rozpocząć od stworzenia harmonogramu przygotowań. Będzie on obejmował cały szereg istotnych punktów, takich jak ustalenie listy gości, wybór daty i dokonanie stosownych rezerwacji. Kolejne etapy będą różnić się od siebie w zależności od tego, czy planowany będzie tradycyjny ślub i przyjęcie w sali weselnej, czy też bardziej niekonwencjonalna uroczystość w plenerze. Taka forma zawarcia związku małżeńskiego cieszy się wciąż rosnącym zainteresowaniem. 

Jeśli chcesz zorganizować ślub w plenerze – Gdańsk będzie idealnym miejscem, o czym przekonasz się, przechodząc na proponowaną stronę internetową. Piaszczyste plaże, morska bryza i zachodzące majestatycznie słońce to doskonała sceneria dla bajkowej uroczystości. Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz, warto stosunkowo wcześnie zadbać również o oprawę muzyczną i dekoracje. 

W czym może pomóc wedding planner?

Jak nietrudno zauważyć, organizacja wesela to sporych rozmiarów przedsięwzięcie, zwłaszcza gdy chcemy, by było ono idealne, jak z bajki. Nic dziwnego, że wiele par młodych decyduje się na wsparcie wedding plannera. Aby dowiedzieć się więcej o takiej pomocy, sprawdź stronę https://www.therings.pl/wedding-planner/, na której omówiono zakres kompetencji doradcy ślubnego. Jak się okazuje, taka osoba będzie odpowiadać nie tylko za harmonogram działań i budżet uroczystości, ale również za:

  • znalezienie idealnego miejsca i jego wystrój,
  • organizację uroczystości, zgodnie z marzeniami pary młodej,
  • zapewnienie odpowiedniego zaplecza w postaci namiotów, dekoracji, fotografa, firmy cateringowej i ewentualnych atrakcji,
  • organizacyjne sprawy związane z noclegiem i transportem zaproszonych gości.

Wedding planner zadba o każdy szczegół przedsięwzięcia, wypełniając go niezapomnianymi momentami. To właśnie na nich będzie mogła skupić się para młoda, zapominając o sprawach organizacyjnych zarówno przed, jak i w trakcie uroczystości oraz późniejszej zabawy do białego rana.

Humanistyczny czy tradycyjny?

Jak już zostało wspomniane, sukcesywnie rosnącym zainteresowaniem cieszą się śluby w plenerze. Coraz częściej mają one również charakter humanistyczny. Więcej o takich ceremoniach dowiesz się pod adresem https://www.therings.pl/mistrz-ceremonii/, gdzie przeczytasz również o niezwykle istotnej roli mistrza ceremonii. To doskonałe rozwiązanie dla par, chcących wypowiedzieć słowa przysięgi, płynące prosto z serca, często w otoczeniu piękna przyrody, bez chłodnych sal urzędu stanu cywilnego. 

Ci, którzy zdecydują się na tradycyjną ceremonię, powinni odpowiednio wcześnie powiadomić stosowny urząd, a także zarezerwować termin ślubu kościelnego. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku, warto zadbać o odpowiednią oprawę, dzięki której uroczystość nabierze niepowtarzalnego stylu i indywidualnego charakteru.  

Jak wybrać motyw przewodni?

Bajkowe wesele wymaga motywu przewodniego. Nie oznacza to jednak, że panna młoda musi założyć klasyczną princessę, a sala balowa ma ociekać różem i złotem. Wprost przeciwnie, baśniowy klimat stworzyć może również aranżacja w stylu boho, ze zwiewną suknią i naturalnymi ozdobami. Wybór motywu przewodniego będzie determinował również wzór zaproszeń czy też ozdoby na samochodzie, którym para młoda pojedzie do ślubu. 

Warto rozważyć go jeszcze przed rezerwacją miejsca, w którym ma odbyć się uroczystość. Pełna przepychu sala balowa nie będzie bowiem komponowała się z naturalnymi elementami wystroju, zaś w namiocie weselnym trudno będzie uzyskać pełnię stylu glamour.

Czy warto inwestować w dodatkowe atrakcje ślubne?

Zapewnienie gościom dodatkowych atrakcji nie jest obowiązkowe, choć wpisały się one już na stałe w organizację bajkowych ślubów. Doskonałym pomysłem będą tutaj:

  • fajerwerki, które rozświetlą niebo blaskiem szczęścia pary młodej,
  • zimne ognie, zapewniające magiczny klimat w trakcie sesji zdjęciowych, 
  • balony, wznoszące się w niebo na cześć zakochanych.

Doskonałym pomysłem na baśniowym ślubie będzie również taniec ze świecami, który zapewni niepowtarzalne wrażenia i wyjątkowy klimat. Każda z dodatkowych atrakcji sprawi, że ślub będzie niezapomnianym wydarzeniem, a jego bajkowa oprawa na długo zapadnie w pamięć uczestników.