Nauczenie się właściwego sposobu prowadzenia kampanii e-mail marketingowej może być trudne, gdy zaczynasz działalność w biznesie.
Istnieją metody na profesjonalną obsługę e-mail marketingu, które zapewnią zadowolenie klientów i sprawią, że będą oni przewidywać każdą wiadomość e-mail, którą im wyślesz. Jeśli szukasz właściwego sposobu na e-mail marketing, czytaj dalej.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Użyj testów A/B, aby wyświetlić temat. Podziel swoją listę e-mailową na pół i wyślij e-maile do dwóch grup adresów, używając różnych wierszy tematu. W ten sposób będziesz mógł uzyskać wgląd w to, które wiersze tematyczne będą zachęcać do najwyższych otwarć. Zobaczysz również, które wiersze tematu ludzie będą pomijać bez czytania.Upewnij się, że Twój landing page spełnia oczekiwania klienta.
Odbiorca jest oczywiście zainteresowany Twoim produktem, jeśli kliknął w link w Twoim e-mailu.
Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając link i stwierdzając, że strona jest inna niż myśleli, że będzie.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Przestrzeganie zasad, jeśli chodzi o e-mail marketing, może oznaczać różnicę między udaną kampanią, a taką, która trafi do kosza. Jeśli źle potraktujesz swoich klientów, niemal natychmiast zauważysz spadek liczby subskrybentów. Wykorzystaj to, czego się nauczyłeś, aby pielęgnować listę e-mailową pełną zadowolonych klientów.
Podobne artykuły
USG układu moczowego: Kluczowe narzędzie diagnostyczne w urologii
Wprowadzenie do ortodoncji: Co warto wiedzieć?
Stworzymy dla Ciebie filmy reklamowe